20150127144105

مطالب خواندنی,همایشها

کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند

۲۷ دی , ۱۳۹۳  

کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند برگزار می‌شود

اولین کنفرانس بین المللی استراتژی برند با هدف تبیین جایگاه و نقش برند در اقتصاد کشور و تقویت برندسازی ملی در بازارهای جهانی طی روزهای پنجم و ششم بهمن ماه امسال در سالن اجلاس سران به عنوان مهم‌ترین رویداد علمی و تخصصی حوزه برند در کشور برگزار می‌شود.

این کنفرانس بر دو اصل نگاه علمی و مشارکت حداکثری دانشگاه و صنعت، تکیه دارد و تا کنون ۱۴۷ سازمان به طور رسمی در کنفرانس مشارکت داشته اند. همچنین اعضای ۲۴ دانشگاه داخلی و هفت دانشگاه خارجی عضو کمیته علمی کنفرانس هستند و از همه دانشگاه هایی که در زمینه مدیریت بازرگانی دارای کرسی هستند در کنفرانس حضور دارند.
«معرفی تجارب ملی و بین‌المللی در حوزه تدوین استراتژی‌های برند و برندسازی»، «ایجاد زمینه مشارکت و تعامل دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های حاکمیتی، دولتی و خصوصی و تشکل‌های حوزه برند» و همچنین «مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران حوزه برند و برندسازی» هدف اصلی برگزاری این کنفرانس است.
همچنین تبیین اهمیت استراتژی‌های برند و برندسازی در توسعه پایدار، بررسی جایگاه برندهای ملی و برندسازی در برنامه‌های توسعه ملی، لزوم توجه به برندسازی و استراتژی‌های آن در مدیریت جهادی، بررسی جایگاه و نقش برندسازی اسلامی و برند حلال از مهم‌ترین محورهای برگزاری کنفرانس استراتژی برند است.
ارایه مقاله‌ و سخنرانی های ‌تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه جانبی، تجلیل از حامیان کنفرانس و انتخاب و معرفی رساله‌ها و پایان‌نامه‎های برتر از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.

آدرس وبسایت:  brandconf.ir

مطالبی که ممکن است مورد پسند شما باشد


One Response

  1. hamdolah pouya می‌گه:

    شرکت میکنم.شرایط ثبت نام را ایمیل بفرمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *